Thanks for the reply. However, I saw the form and was trying to get it to work. In the following code I can get it to add to the cart but it won't display the quantity drop down box. Instead all that is displayed is a number one.
Can someone tell me what I am missing?
Code:
<div class="moveover_buynow">
{include file="customer/buttons/add_to_cart.tpl" type="input" additional_button_class="main-button add-to-cart-button"}
<form name="orderform" method="post" action="cart.php" onsubmit="javascript: return FormValidation(this);">
<script type="text/javascript">
<!--
var min_avail = {$product.appearance.min_quantity|default:1};
var avail = {$product.appearance.max_quantity|default:1};
var product_avail = {$product.avail|default:"0"};
-->
</script>
<input type="text" id="product_avail_input" name="amount" maxlength="11" size="6" onchange="javascript: return check_quantity_input_box(this);" value="{$smarty.get.quantity|default:$product.appearance.min_quantity}"{if not $product.appearance.quantity_input_box_enabled} disabled="disabled" style="display: none;"{/if}/>
<option value="{$product.appearance.min_quantity}"{if $smarty.get.quantity eq $product.appearance.min_quantity} selected="selected"{/if}>{$product.appearance.min_quantity}</option>
<option value="{%quantity.index%}"{if $smarty.get.quantity eq %quantity.index%} selected="selected"{/if}>{%quantity.index%}</option>
<input type="hidden" name="amount" value="1" />
<input type="hidden" name="slot" value="{$smarty.get.slot}" />
<input type="hidden" name="addproductid" value="{$product.productid}" />
</form></div>
Thanks,
Randal