Show Wholesale Prices On Product Listing 4.2
Does anyone know how to show the discounts for quantiy on products listing when logged in.
This is from product.tpl
<script type="text/javascript">
<!--
var min_avail = {$product.appearance.min_quantity|default:1};
var avail = {$product.appearance.max_quantity|default:1};
var product_avail = {$product.avail|default:"0"};
-->
</script>
<input type="text" id="product_avail_input" name="amount" maxlength="11" size="6" onchange="javascript: return check_quantity_input_box(this);" value="{$smarty.get.quantity|default:$product.appe arance.min_quantity}"{if not $product.quantity_input_box_enabled} disabled="disabled" style="display: none;"{/if}/>
<select id="product_avail" name="amount"{if $active_modules.Product_Options ne '' && ($product_options ne '' || $product_wholesale ne '')} onchange="javascript: check_wholesale(this.value);"{/if}{if $product.quantity_input_box_enabled} disabled="disabled" style="display: none;"{/if}>
<option value="{$product.appearance.min_quantity}"{if $smarty.get.quantity eq $product.appearance.min_quantity} selected="selected"{/if}>{$product.appearance.min_quantity}</option>
{if not $product.quantity_input_box_enabled}
{section name=quantity loop=$product.appearance.loop_quantity start=$product.appearance.min_quantity}
{if %quantity.index% ne $product.appearance.min_quantity}
<option value="{%quantity.index%}"{if $smarty.get.quantity eq %quantity.index%} selected="selected"{/if}>{%quantity.index%}</option>
{/if}
{/section}
{/if}
</select>
{else}
How do I add part od this code to the products.tpl so it will show on product listing?
Add-on: X-RMA (Return Merchandise Authorization)
Add-on: X-FeatureComparison
Add-on: X-SpecialOffers
Add-on: X-AOM (Advanced Order Management)
Tabs for product pages
www.definedmedia.com
|